Wednesday, June 22, 2016

Next steps

  • [done] sound effect for airgrab = sound effect for grab
  • [done] import fixed maps
  • [done] hint page for "hold B to grab sponge"
  • [wish] keep easy/normal/hard text during the whole menu session
  • [done] allow up/down to select the difficulty level during menu session
  • [done] sparkles or something when you get a power-up.
  • [done] colors matching for FLOAT power-up on both screens.
  • [done] make sure the number of Punch power-up shown on the "book" are accurate.
  • [done] get rid of the ARGH letters and dever's power-up on the main menu.
I believe when I got this sorted out, I'm ready to tease VIP players with my little game. But I'll have to proceed gently, one tiny step at a time or I'll be exhausted before the official summer break starts.


18/7: I got the sparkles thing done.
On s'approche, on s'approche. J'ai pu rassembler quelques derniers points à travailler sur School Rush lors d'une petite session de tests avec mon frère et la S-Team. Je pense qu'une fois tout celà traité, je serai prêt pour une release à montrer aux ténors tels que Kirby Kid, Eric Zmiro et le joueur du grenier. Celà dit, je vais quand-même y aller en douceur histoire de ne pas me retrouver à nouveau dans un état d'épuisement où je ne parviens même plus à lire les posts sur les forums quand je passe dessus ...

No comments: