Quel chipotage! Près d'une semaine de spéculations pour trouver la manière de manipuler quelques malheureux compteurs. Il faut dire que la VTJ a été plutôt avare en temps libre ces jours-ci. Enfin. Le nombre de pommes augmente chaque fois que je passe un "niveau", reste inchangé si je rate mon coup et je passe au niveau suivant quand toutes les pommes ont été dégommées. Allez, on va enfin pouvoir rajouter quelques maps et faire une release. Sinon, Apple Assault finira par devenir un XAM-WARE de seconde sess' !
Himmel! So much tweaks for so little added-value. One week has been gone, only to see the amount of apples increasing only if I beat the level and "explaining" the game what it means for the level to be beaten. I hate it when I'm ready to code a change and face "class iGun : public UsingScript" with a "doh. It's an interface. I'm not supposed to add member variables or accessors it. I'm working it the wrong way ..." or when I elaborate sophisticated constructs to attach an expression to a counter later on just to realise that "this is not an engine feature: that's just syntactic sugar I could implement with a macro pre-processor".
this is the right place for quickstuff
ton projet avance à grand pas. Super continue.
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