skip to main
|
skip to sidebar
Bilou HomeBrew's Blog
From Bits to Gameplay
Wednesday, September 20, 2023
Tiny Thor, at last!
›
I have records of tracking Joe Manaco 's "Tiny Thor" title for as long as January 2021 . With gorgeous art from Henk Neiborg a...
Friday, September 08, 2023
operator sockaddr*()
›
J'ai passé un peu de temps cet été dans du code third-party qui avait un autre dialecte c++ que moi. En particulier, ils aimaient bien f...
Saturday, September 02, 2023
Le dessus des arbres
›
Je commence à avoir une assez imposante collection d'arbres à analyser dans mes #pixelstudy, et il faudra probablement que j'ai quel...
1 comment:
Saturday, August 26, 2023
Apple Bop ?
›
Une pomme qui vous fonce dessus, ça fait mal. Forcément. Une qui vous tombe sur la cafetière également. Surtout quand elle est aussi grande ...
2 comments:
Saturday, August 12, 2023
Swinging animations
›
Plus le design de Bilou: Dreamland avance, plus la possibilité de s'accrocher et se balancer prend de l'importance dans le gameplay ...
Saturday, July 22, 2023
DS Ram Leakage in TestNScripts
›
I had thought that fixing 'slope unit-tests' in addition to ' wall unit tests ' would mean my fixes to get the scorpeye beha...
Thursday, July 20, 2023
class AppleWalls : public WallTest, UsingApple
›
So I had managed to get shell/walls interaction mostly fixed. I thought it would be wise to get it run 'unit tests' to ensure nothin...
›
Home
View web version
this is the right place for quickstuff