Friday, August 29, 2014

Rush to Completion -- 2 levels

Cette fois ça y est: vous pouvez prendre le contrôle de Bilou dans une course effreinée à travers deux niveaux de la School Zone: voici "Rush to Completion". Et quand il n'y en a plus, il y en a encore: tout comme Apple Assault vous faisait affronter de plus en plus de pommes, ici l'encre ira de plus en plus vite ! Pourrez-vous trouver les astuces et maîtriser les rebonds pour continuer à aller de l'avant ?

Finally, it's here! Bilou: Rush to Completion with two levels (you're allowed to expect at least 2 more by the end of October). But don't let yourself fooled: every time you'll beat those levels, the pace will speed up and the ink will raise faster, forcing you to find new path through the level and to improve your skills if you don't want to drown.

Oh, don't let the interactive menu trouble you. Default way to start the game is jumping into the inkjet on the left to grab the "GO" letters. Catch the blue ball on the left if you want "kids mode" and explore the levels with idle ink. If you manage to grab one of the "ARGH" letters without touching the blue ball, you'll enter "hard" mode, with ink raising faster straight from the start. 

Oh ... and you can "keep running" by holding the R shoulder button.

Known bug: 
  • pressing START in-game will likely crash 
  • hint for running on the welcome screen are obsolete.
  • wrong colors in the "heal" bonus.

Ne m'en veuillez pas: j'ai remis le couvert avec mes menus interactifs. Attrapez les lettres "GO" pour commencer le jeu en mode normal (par exemple en sautant dans l'encrier), "ARGH" pour commencer en mode difficile, et attrapez d'abord la balle bleue sur la gauche pour démarrer en mode "facile".
Au fait, on court avec un "double flèche avant", un ado-ken ou en gardant R enfoncé, tout simplement.

Bonne rentrée à tous les étudiants. Vive l'école ;)

1 comment:

  1. Je me réjouis de tester cela... mais pour l'instant, tout est dans des caisses

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